vrijdag 4 september 2015

Designer of the month # 2

Vandaag laat ik jullie mijn tweede creatie zien als Designer of the month voor Marianne Design.
Ik heb gekozen voor een ander model kaart, namelijk een chair step card of ook wel trapkaart genoemd. Zo leuk model en helemaal niet moeilijk. (op google staan genoeg voorbeelden hoe je dit model maakt)
Ik heb de super schattige ijsbeer op maat uitgesneden met een nestabilitie en gemat met gouden glitterpapier. Daarna heb ik hem verhoogd opgeplakt op de ronde vorm. Dit geheel heb ik verhoogd op de kaart geplakt. 
De bloemen heb ik uit vellum gestanst. En het hartje van de bloem is weer met gouden glitterpapier gemaakt.
Gebruikte materialen Marianne Design:
* PB7048 Eline's Silver Stars
* CA3121 glitter paper Gold
* CR1248 Circle & Flower stitch
* MB0156 Mattie's Mooiste Polar Bear
* COL1370 Eline's Polar Bear (tekststempel)
* LR0142 Poinsettia mini

Verder nog gebuikt:
* vellum

Na verschillende vragen plaats ik hier een toevoeging hoe je deze kaart maakt:
Je neemt als basis een stuk cardstock van 13.5cm x 27cm. Let op vouw deze niet dubbel!
Je maakt aan beide lange zijden een snee 2.5cm van de kant af. Je snijdt van 2.5cm tot 16cm.\
Daarna ga je door met de rillijnen. Je rilt aan de zijkanten op 2.5cm, 5cm en 16.5cm tot van de buitenkant tot aan de snijlijn. En je rilt in het middenstuk op 13.5cm.
Nu vouw je de kaart.
Kijk voor meer duidelijkheid naar bovenstaande foto!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Een hele mooie kaart en ook je zakje van de vorige post vind ik erg leuk.
Groetjes, Els

Sabine zei

Heel leuk kaartje, ik vind de kerststerren uit vellum er ook helemaal bij passen. Liefs Sabine

Suzan zei

Prachtige kaartjes Annemarie! Ik ben ook volger van je geworden!
Groetjes en een fijn weekend,
Suzan

Trijntje zei

Prachtig Annemarie. Groeten Trijntje