maandag 29 december 2014

SNNoepdagen

Ik heb afgelopen weekend meegedaan aan de SNNoepdagen op het Scrappen Noord Nederland forum.
Er was een lijst met dingen waar je punten mee kon verdienen en de bedoeling was om zoveel mogelijk punten te verdienen.
Ik heb een flinke productie gemaakt, maar ik had 1!!!!punt te weinig om te winnen, helaas, maar ik heb wel heerlijk gescrapt.
Hieronder mijn productie van het afgelopen weekend:

 Voor deze kaart heb ik het papierblock Blossom Soup van Jillibean Soup gebruikt en inspiratie haalde ik uit deze sketch.
 Voor deze drie verhuiskaarten gebruikte ik de superleuke stansen, stempels en papier van Eline (Marianne Design).
 De jongensversie.
 De meisjesversie.
Voor deze kaarten gebruikte ik het idee van Marie-Claire.
En eindelijk heb ik weer mijn hexagonstans van papertrey ink gebruikt. In combinatie met craft en het papier van Eline's buitenhuis (Marianne Design) zijn het erg leuke kaarten geworden.

Dus zoals jullie kunnen zijn heb ik dit weekend flink wat kaarten gemaakt, je kunt nooit genoeg voorraad hebben toch?

4 opmerkingen:

Els zei

Geweldig wat een super leuke productie kaartjes heb je gemaakt. De een nog leuker dan dan de ander. Schattige babykaartjes ook.
Groetjes, Els

Anoniem zei

Zo he, dat zijn er heel wat zeg! En wat jammer dat je net niet gewonnen hebt! Vind die onderste kaartjes echt helemaal geweldig de rest ook hoor hihihihi maar blauw is mijn lievelings kleur dat viel me direct op! Je hebt voorlopig weer een voorraadje!
fijne jaarwisseling gewenst en een goed en creatief 2015
Groetjes Jacomijn

Sabine zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Ik vind vooral die babykaartjes erg leuk geworden! Liefs Sabine

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een productie! Gave kaartjes zeg :) vind vooral je babykaartjes heel leuk en ook je laatste serie. Leuk hoor :)