donderdag 13 november 2014

Afscheidsboekjes

Deze boekjes heb ik jullie nog niet laten zien, maar ik heb ze in juni al gemaakt.
Mijn dochter Rixt heeft inmiddels de basisschool verruild voor de middelbare school en zij wilde haar beide juffen graag bedanken voor het laatste schooljaar. 
Natuurlijk wilden Wietse en Ilse ook een bedankje voor hun meester/juffen. 
Bij de Action verkopen ze van deze leuke kraft notitieblokjes. Deze heb ik opgepimpt met washi-tape en stempels (oa Hema). Op een stukje tape heb ik de namen gestempeld. En zo heb je snel een persoonlijk kadootje.
Binnenin stopte ik een tag met daarop een persoonlijke boodschap.
Bedankt voor het langskomen!


7 opmerkingen:

Jane zei

Wat leuk gedaan. Soms is het heel simpel hè een goed idee.

Groetjes Jane

Welmoed zei

Heel erg leuk Annemarie!
....en altijd handig!

Vriendelijke groet,
Welmoed

Brendaxx zei

Jeetje wat leuk die notitieblokjes! Erg leuk idee!! Ze zien er mooi uit zeg.

Els zei

Super wat een leuke notitieblokjes heb je gemaakt en zo leuk omdat het zo persoonlijk is gemaakt door de namen.

Chantal zei

Wat ontzettend leuk als afscheidscadeautje! Die ga ik zeker even onthouden :)
Groetjes,
Chantal

Joukje zei

Wat een leuk idee..Annemarie!
groetjes Joukje

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk gemaakt!

Groetjes Ida