zondag 25 mei 2014

Scrap Plezier kaartenchallenge # 23

Maak een kaart met bovenstaande sketch voor de de kaartenchallenge # 23 bij Scrap Plezier.

Bij het zien van de sketch moest ik meteen aan een openslaande kaart denken.
Ik heb een paperpad van My Mind's Eye gebruikt, Miss Caroline - Howdy Doody
Met een mal van Dutch Doobadoo heb ik de vorm mooi gekregen.
Het magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met distressinkt.

De bloemen zijn gemaakt met de retropons, de takjes zijn gestanst met een mal van crealies en de vlinders en de tekst zijn gestanst met mallen van Joy.
Verder heb ik nog een stuk honinggraad van Dutch Doobadoo gebruikt.

Je kunt tot en met 21 juni meedoen aan deze kaartenchallenge!

8 opmerkingen:

Deborah zei

Wauw, wat een super mooie kaart heb je gemaakt!!! Heel slim van jou om zo'n openslaande kaart te maken. Zou ik nooit opgekomen zijn ;-)
Liefs, Deborah

Deborah zei

Wauw, wat een super mooie kaart heb je gemaakt!!! Heel slim van jou om zo'n openslaande kaart te maken. Zou ik nooit opgekomen zijn ;-)
Liefs, Deborah

Sandra zei

Wat een gave creatie zeg!!
Groetjes Sandra

Kreatief met Maria zei

Wauw Annemarie wat een mooie vorm kaart, super gemaakt.
Groetjes Maria

jolanda zei

prachtige kaart

Brendaxx zei

Wat een prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt! Super!

Linda zei

Wauw! Deze is ook erg gaaf! net als je vorige CAS kaartje maar deze met alle details en die luikjes vind ik erg leuk :)
Lieve groet, Linda

Corrie zei

Hallo Annemarie,
Via google afbeelding kwam ik deze mooie kaart tegen, was ik ben helemaal weg van het leuke model, ik heb het modelletje ook gebruikt voor 1 van mijn kaarten, ik hoop dat je dat niet erg vind

groetjes Corrie