woensdag 1 januari 2014

kaartenopbergbakje

Ik wil deze blogpost beginnen om al mijn volgers het allerbeste te wensen voor 2014! Ik hoop dat het een goed en creatief jaar gaat worden.
Ik hoop dat jullie mij in het nieuwe jaar blijven volgen en dat jullie weer veel reacties achter laten, ik vind het erg leuk om te lezen wat jullie van mijn creaties vinden!
 
Het kaartenopbergbakje
Zo als elk jaar organiseert Anneke een kerstcrop, we maken dan een project wat Anneke heeft voorbereid.
 
Dit jaar had Anneke een kaartenopbergbakje gemaakt en daar kregen we een werkbeschrijving van.
Dit zorgde voor heel wat kopzorgen, want het bleek nog niet zo makkelijk om een werkbeschrijving te lezen........Er zijn een aantal vellen cardstock versneden.....
Anneke had bij het voorbeeld de opening aan de voorkant zitten, maar ik heb er voor gekozen om de openingen aan de bovenkant te maken.
Uiteindelijk had bijna iedereen de basis klaar voor de lunch, deze werd verzorgd door Anneke en was heerlijk!
 
Daarna kon het aankleden en versieren beginnen.
Ik heb het prachtige papier van Maja Design gebruikt.
 Ik was niet helemaal tevreden over de voorkant, dus ik heb van de achterkant nog een voorkant gemaakt. De bakjes binnenin, kun je uit de box tillen en dus ook omdraaien.
 Ik ben erg blij met mijn kaartenopbergbakje, hij staat te pronken naast mijn knutselhoek!
 Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

6 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi geworden Annemarie! En je nieuwe voorkant is inderdaad mooier, meer aangekleed. Mooi papier heb je gebruikt!
Groetjes Boukje.

Marianne zei

Ziet er prachtig uit en de beste wensen voor 2014.
Liefs, Marianne

Claudia zei

Wauw dat ziet er supermooi uit!

Groetjes en de beste wensen, Claudia

Jeanette zei

Super mooi kaartjenbakje is het geworden en wat een leuk idee, 2 voorkanten!

Groetjes Jeanette

Welmoed zei

Prachtig Annemarie!
Hier kun je inderdaad mee 'pronken'!

Vriendelijke groet,
Welmoed

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een prachtige creatie! Erg mooi!

Ik wens jou ook nog een gelukkig nieuwjaar!

Groetjes Ida