zaterdag 12 oktober 2013

Pan Pastel meets Magnolia

 Ooit heb ik eens een startersetje Pan Pastel gekregen, er zitten twee kleuren in, rood en geel. Ik had geen enkel idee wat ik er mee moest doen......maar ik kreeg van Boukje uitleg en geïnspireerd door alle mooie dingen die zij maakt ben ik ook maar eens begonnen.
Ik stempelde met versamark een blad en tekst en bewerkte dit met pan pastels. Ik vind mijn allereerste probeersel best wel goed gelukt al zeg ik het zelf....
Met mijn 'probeersel' heb ik een herfstkaartje gemaakt. Dit leuke model kaart heb ik ooit wel eerder gebruikt en ze blijven leuk!

Ik heb het magnolia afdrukje ingekleurd met distessinkt. Verder heb ik nog een paar creatables gebruikt
Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenges bij:
DSCC - alles mag
Duymelot - herfst met mallen
You, Me and Magnolia - alles mag

13 opmerkingen:

Maris zei

ohhh mooi gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Annelies zei

Goed geslaagd experiment!

jolanda zei

heel mooi gedaan

Boukje zei

Jaa, wat leuk dat je er al wat mee gedaan hebt, valt mee hè?! Mooie herfstkleurtjes zo!
Groetjes Boukje.

Wiebine zei

mooie kaart hoor en wat leuk dat je je pan pastels hebt gebruikt, mooie kleuren !
groetjes,
Wiebine

Els zei

Ik vind het een super leuke kaart Annemarie en dat met 2 kleurtjes.
Ik moet nodig ook beginnen.
Denk dat ik maar een workshopje ga doen bij Boukje.
Groetjes, Els

Maaike Huisman zei

Nou, die ontmoeting levert mooie dingen op. Ik zou de kennismaking maar voortzetten.

Anja zei

Hoi hoi
Wat schitterend zeg. Echt herfstig zo
En wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij DSCC.

Lfs Anja(DT)

Marianne zei

Je kaart ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

Joukje zei

Hoi Annemarie
Wat een leuke kaart is het geworden!
Heb de pannetjes nog niet gebruikt, ga je het ons ook eens voordoen?
leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
Groetjes Joukje

Tynke zei

Wat mooi zeg, zeker oor de eerste keer... Dat wordt pastelletjes sparen! :)

corryskaart zei

ziet er geweldig uit in prachtige kleuren!
dank voor het meedoen bij YMAM
groet...corry

Chantal zei

Wat een geweldig mooie kaart en supergave details ook op je kaart! Bedankt voor je deelname aan onze Duymelot maandwedstrijd! Succes! Lieve groetjes, Chantal