vrijdag 30 augustus 2013

Gefeliciteerd met je verjaardag

Bij de liftchallenge mag je een prachtige pocketkaart liften, ik heb hem voor ons buurmeisje Silke gemaakt. Binnenin heb ik een tag gemaakt met op de voorkant een verjaardagtekststempel en Silke haar naam en op de achterkant van de tag heb ik een persoonlijke tekst geschreven.
Een leuk detail is de bloem (retropons) die is bestempeld met dezelfde tekststempel als de tag.
Het papier wat ik heb gebruikt is van My Mind's Eye - Everyday flair.

 Hieronder het de liften kaart:

6 opmerkingen:

Marjan zei

Erg mooi en zo lekker fris ook! Leuke papiercombi, Annemarie en dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Marianne zei

Helemaal toppie.
Liefs, Marianne

Nadine zei

Erg leuk geworden! Hier word ik vrolijk van. Bedankt voor het meedoen Annemarie!

Joukje zei

Prachtige kaart Annemarie!
Ik zie dat je je nieuwe stans heb gebruikt..leuk hoor!
Fijn weekend
groetjes Joukje

Cornelie zei

Mooie lift. Mooi met het wit erbij, dat maakt het fris! Fijn dat je meedoet met de lift challenge!

Welmoed zei

Een mooie vrolijke 'lift' in die leuke kleurtjes,

Vr. gr. Welmoed