dinsdag 12 februari 2013

even iets anders....

Afgelopen zaterdag ben ik een dagje te scrappen geweest met een aantal dames van het SNN-forum.
Bij Claudia thuis hebben we ons uitgeleeft met van alles en nog wat. We mochten ook even bij Claudia op de zolder winkelen, waar heel veel mooie dingen te koop waren!
Anette  gaf een workshop en ik heb dit minicanvasje (7x7) gemaakt met de hexagonstans, molding past en acrylverf.
Zie je hoe mooi de bloem nog te zien is (een plaatje uit een oud boek).
De bijtjes zijn stempels die zijn ingekleurd met distressinkt.
Ik had van te voren niet gedacht dat ik dit zo leuk zou vinden, haha. Lekker kliederen met verf enzo.
 Daarna heeft Anette mij nog uitgelegd hoe ik moet 'poetsen' met distressinkt. Ook erg leuk.
 Deze twee tags heb ik gemaakt.

5 opmerkingen:

Linda Visser - van der Velden zei

Wat leuk gedaan! Mooi resultaat

Klaske zei

wow, je canvasje is super geworden, maar ook je gepoetste labels zijn erg mooi!!

Welmoed zei

Ziet er heel vrolijk en mooi uit!

Vr. gr. Welmoed

Unknown zei

Je canvasje is super mooi!! Ook je tags zijn erg mooi geworden!! Leuk dat je het leuk vond om te doen!

Tynke zei

Erg mooi geworden!!!