donderdag 27 oktober 2011


Op de club 'kaarten maken met Tiets' kon je deze digistamp aanvragen, gemaakt door Krista (http://saturatedcanary.blogspot.com/) speciaal voor de uitdaging op kaarten maken met Tiets! Voor de uitdaging moest je een kaart maken aan de hand van een sketch met daarop deze digi. Ik heb de digi ingekleurd met distressinkt en daarna de jurk bewerkt met stickies. Het afdrukje is uitgestanst met een scallop ovale nestabilitie en daarna zijn de randen bewerkt met gouden embossingpoeder.

Het papier prachitge papier wat is gebruikt heb komt van een paperblock van My Mind's Eye - Lost & Found Christmas.
Verder heb ik nog een stukje fijn ribbelkarton gebruikt. De bloemenpartij is gemaakt van verschillende creatables van Marianne Design.
De letters zijn uitgestanst met een mal van Tim Holtz en daarna met stickies bewerkt.
Als laatste heb ik nog een stukje kant en drie plakparels toegevoegd.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

6 opmerkingen:

Klaske zei

Leuk kaartje Annemarie! Mooie kleuren ook (enneh, een erg leuke mistletoe-stans, haha)!

Boukje zei

Haha, mijn mistletoetakjes zijn ook al op...
Mooi kaartje, mooie warme kleuren en leuk het ribkarton erbij!
Groetjes Boukje.

Geertje zei

Een prachtig mooi kaartje.
Leuk papier en mooie bloemenpartij.

Joukje zei

Annemarie ...wat een prachtige kaart.

Wiebine zei

ik vind hem superleuk geworden Annemarie,
groetjes,
Wiebine

elleke zei

Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt.