vrijdag 15 juli 2011

slidingcard




Op het blog van Boukje zag ik een tutorial staan van deze slidingcard.



Het was even een uitgepuzzel, maar ik ben tevreden met het eindresultaat.
Voor de challenge op het lovely hanglar only challenge blog moest je een kaart maken in de kleuren blauw-bruin-creme.



Ik heb een Hanglar Stanlar afdrukje ingekleurd met distressinkt.



Het designpapier is van Bella BLVD.



Verder heb ik createbles, dooyhickeys en crealiesstansen gebruikt.



De sketch komt van de challenge van challenges for you.






13 opmerkingen:

Marjan zei

Schattig kaartje en een mooie uitwerking van de schets! Veel mooie details te zien. Leuk ook, dit slidingcard model!

Groetjes, Marjan

Geertje zei

Hij is errug mooi geworden, annemarie. Ik geloof dat we tegelijk de kaart aan het plaatsen waren voor de hanglar blog,hihihi. Je bent net een fractie sneller geweest.
Groetjes Geertje

Oeneke zei

Prachtige kaart geworden, leuke kleuren combinatie.

Brendaxx zei

Prachtig kaartje geworden Annemarie!! Mooie kleurtjes en een snoezig stempeltje :)

Nicolchen zei

You´ve made a gorgeous card :0)))

Thanks for playing with us at the lho challenge :0)

Hugs Nicole

Judith zei

Wat een leuk kaartje! Succes met de challenge!

Groetjes Judith

Boukje zei

Hij is prachtig geworden, het begin had ik al gezien! Ik kan de foto niet groter maken helaas om 'm van wat dichterbij te bekijken...
Groetjes Boukje.

Christine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Wauw, ik vind 'm prachtig !!!! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge CFY.
Groetjes Berdien

sara zei

gorgeous card love how it opens thanks so much for joining us at lovely hAnglar only this week
hugs sara x

Christine zei

Hi I am sorry but your creation has been deleted from the Totally Tilda chall as you have used an Hanglar image..

thank Christine xx

Monique zei

Prachtig zeg!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Brenda Roggeveen zei

Mooie kaart! Leuk met die tag. Leuk dat je meedoet bij CFY.