donderdag 14 januari 2010

Veel liefs

Deze roze/grijze kaart heb ik gemaakt aan de hand van een sketch van create4fun challengeblog. Ik heb hem speciaal voor mijn jongste zusje gemaakt die net ziek is geweest.
Ik doe met deze kaart mee aan twee challenges: namelijk die van create4fun challenge - week 02 en die van scr@p-cards challenge blog. Ik hoop dat jullie dit een mooi kaart vinden.
De stempel van het afdrukje is van Magnolia (heb ik nieuw) en het prachtige papier is uit de cardkit van Simpel-Schrappen.

7 opmerkingen:

Mu42800 zei

a very nice card
tilda is so cute
bizz Mu

Annemarie en Merit zei

Wat een lief kaartje zeg heel leuk papier

groetjes Annemarie en Merit

Fabiola zei

super jolie carte toute en douceur

Anne-Marije zei

Hallo Annemarie,
Wat een schattige kaart. Lieve Tilda, leuke kleuren.
Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
xxx Anne-Marije

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Annemarie!

Wat is dit een leuk kaartje zeg, echt super.

Groetjes Ida

Jenny zei

Een lief kaartje in leuke kleuren.
Zal je zusje wel leuk vinden.

Sandra zei

wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt.
fijn weekend

groetjes sandra